Для слухачів школи організовується та проводяться практичні заняття у кутку живої природи, Зимовому саду та акваріумному клубі, на навчально-дослідній земельній ділянці облекоцентру. Поряд з цим проводяться майстерні з виготовлення квіткових композицій, паперопластики, інтелектуальні, пізнавальні та розважальні ігри на свіжому повітрі, масові еколого-натуралістичні заходи, екскурсії, перегляд відеофільмів на природничу тематику.
Я – народознавець – вивчення народних традицій і звичаїв крізь призму природи. Слухачі школи вивчали особливості побуту українців, заготовляли матеріали та навчалися виготовляти обереги з природного матеріалу, дідухи, павуки, вироби з лози.
Я – флорист – заняття проводились для слухачів, які прагнули навчитися виготовляти флористичні роботи із природного матеріалу - композиції, панно, букети. Окрім того діти опанували основи догляду за кімнатними рослинами в Зимовому саду та теплиці, рослинами на НДЗД Центру.
Я – любитель домашніх тварин – мета роботи напрямку - поглиблення та систематизація знань учнів із зоології, виховання поваги та любові до природи взагалі та тваринного світу зокрема, вивчення умов і правил утримання, годівлі, розведення домашніх тварин, ознайомлення з основами генетики та селекції. Завдання - виховання бережливого ставлення до тварин, засвоєння основних правил їх утримання, вироблення навичок догляду за домашніми тваринами. Слухачі школи ознайомились з основним аспектами утримання екзотичних тварин – слимаків, тарганів, вужів, полозів.
Я – еколог. Мета забезпечення вільного творчого інтелектуального розвитку дітей України. Виховувати любов до природи, навчати дітей розуміти і знати природу. Сприяти естетичному вихованню учнів, формувати в учнів екологічну культуру. Надати та розширити знання про компоненти природи і деякі процеси, що відбуваються в ній, про зміни, спричинені діяльністю людини, про особливості охорони атмосфери, води, грунтів, надр, ландшафтів, рослинних і тваринних ресурсів.
Я – дослідник. Мета – підготувати вихованців до проведення дослідницьких робіт, науково-дослідна, пошукова діяльність, поширення наукових знань та їх перетворення в інструмент творчого освоєння світу, формування еколого-натуралістичними засобами інтелектуального потенціалу молоді, творчих, пізнавальних здібностей у процесі пошуково-дослідницької діяльності та поглибленого вивчення природничих наук.