2019-12-06
З метою удосконалення форм і методів організації методичної роботи, розвитку педагогічної творчості, популяризації передового педагогічного досвіду, активізації творчої професійної діяльності педагогічних працівників, стимулювання їх бажання до професійного вдосконалення, здійснення науково-дослідної, інноваційної діяльності у Тернопільському обласному центрі еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді був проведений методичний захід «Ярмарок інноваційних педагогічних технологій».
Педагогічні працівники закладу представили досвід впровадження сучасних технологій педагогічної науки. Так, директор ТОЦЕНТУМ Іван Герц ознайомив із новаціями в управлінській діяльності закладу позашкільної освіти, заступники – Тетяна Кухарська та Надія Сворінь провели фрагменти тренінгів – «Роль педагога у профілактиці булінгу в закладі освіти» та вправу «Світове кафе» на тему «Національно-патріотичне виховання в закладі позашкільної освіти». Завідувач методичного відділу Лілія Каменярська презентувала можливості впровадження інноваційних технологій в роботу педагогів закладу позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму, завідувач організаційно-масового відділу Ірина Михайлиця – фрагмент методичної ради «Професійний розвиток педагога». Цікавими для присутніх стали заходи, запропоновані методистами: Мирослава Березіцька ознайомила з основами SWOT-аналізу та технікою «бріколаж» і її застосуванням в освітньому процесі, Уляна Дулеба – з правилами проведення дидактичних ігор, як засобу розвитку творчої особистості, а Галина Федун – з інноваційними підходами до організації дослідницької роботи на НДЗД.
Керівники гуртків облекоцентру продемонстрували фрагменти занять із застосуванням інноваційних педагогічних технологій. Зокрема, педагоги Галина Гевко і Наталія Батюх провели еколого-патріотичний квест, Ольга Павлусик і Уляна Сидій навчали педагогів використанню хмари тегів, вправ кроссенс та «склянка настрою і знань» на занятті «Вода, її склад та властивості». Оксана Єднорович запропонувала варіанти використання лепбуків на заняттях гуртка «Основи екологічних знань», Андрій Станіславчук – варіанти впровадження елементів STEM-освіти у роботу гуртка «Юні акваріумісти». Наталія Шум’як ознайомила педагогів із використанням QR-кодів на заняттях гуртків.
Така форма роботи є ефективною для оволодіння педагогами інноваційними технологіями і дозволяє забезпечити якісну організацію освітнього процесу.
Матеріал підготувала Тетяна Кухарська, заступник директора з навчальної роботи